Jobb, lördags mys, samt god middag

Vist här har det jobbats en hel del i dag ;) märks att det fortfarande är lite segt med pengar för alla inte lika stort drag på folk samt att ingen fått vår känslor ännu! Men jag får vår känslor så fort jag kommer till jobbet på Name it Bromma vi har så mycket snyggt till våren så det kliar i fingrarna ;) ni måste komma och se ;)
När jag kom hem hade min underbara mamma lagat god middag så mysigt ;) efter timmar med planering inför vårt bröllop ;) <3 ligger jag nu i sängen. Mät nöjd och lycklig ;) <3
I morgon åker familjen hem och Tilda åker på sportlov till mora fy sjutton vad vi kommer sakna dej T <3
Men vi kommer veckan där på ;) då blir det skidåkning och födelsedags kalas för min älskade bror ;) det ser vi fram i mot :)
Nu måste vi sova hörs i morgon puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0