God Morgon Lovely

Go morgon på er där ute i vinter vädret!! jag som hade beställ vår vaknade med att få skotta upp en gång ut till bilen :( fy!!!! I dag vankas p-möte på jobbet och lite små fix :) Gårdagen vart så lyckad trotts att jag hade tänkt att lagga brak middag hemma och fixa allt själv. Men Det slutade med att vi firade alla hjärtans dag lite lyxigare än min sinpla middag :) Vi bokade bord på Gästgiverit i Vallentuna ! vilket jag varm rekomendera, maten var super och trevlig perssonal :) Till T stora lycka hade dom en trollkar i köket så hon fick sinna berömda pannkakor. <3 Med mätta magar fyllda av både förrätt, varmrätt, dessert! begav vi oss hem. Barnen somnade på 5 röda i bilen och vi nästan desamma väl hemma! tusen tack älskade C för en jätte mysig Alla Hjärtans Dag Middag :) <3
Med den summeringen av gårdagen får den TIO stjärnor av TIO  möjliga <3 

OBS !! vad klockan drog i väg måste klä kidsen och sen åka hej på en stund !!
 ps bilder säger mer än ord !!
DAGENS HJÄRTE MAMMA!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0