Allergi hihi!!

Riv startade dagen med en pw ;) betydligt bättre för ut sättningar i dag bara -5 härligt ;) lite kaffe på detta. A sover söt sin förmiddags lur ute ;) lite väl tidigt i dag men hon vaknar kl 6:30 varje morgon ;) härligt med pigga och aktiva barn ;)
I dag ska här tvättas, städas och fixas ;)
Går dagen vart lyckad med kvälls utflykt ;) blev ett par täck byxor till C inför sport lovs veckan då vi dra och åker skidor ;) dock inga till mej suck det fans bara stora strl. Så får leta vidare ;) A fick en super mössa från Didrikson så nu är semestern räddad. T fick mot min fasa bokstavs magneter! Ni som känner mej vet vilken allergi jag har mot kylskåps magneter ;) men ok jag får terapi mot det nu! T har hållit på sedan vi kom hem i går tills hon stupade i sängen och samma sak i morse enda tills vi höll på att komma sent till DM. Men vad gör man inte för hennes lärande hon är så jävla duktig " ta det som skryt " för det gör jag! Hon kan bokstäverna i sitt namn och vill lära mer T vi är så stolta över dej! Det har hänt mycket med våran snart 4 åriga stjärna på kort tid.
Varit blöj fri i 8 månader, slutat med napp. Fått ett otroligt sug av att lära sig allt. Så en Lotta har vi allt och hon kan till och med åka skidor " skratt " ;D
Tänka vad en mamma och pappa kan va stolta ! <3
Nej nu tikar klockan och dammsugarn ska fram ;) på åter seende, puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0