Go morgon onsdag !

Här är jag själv uppe ;) har hunnit duscha , ätit frukost med tända ljus med sällskap av nyhets morgon ;) skönt att få en lugn morgon det behövde jag.
Natten har varit jobbig med mardrömmar och lite sömn.
Trött men endå på benen för en dag på jobbet ;)
Barnen vägrar vakna och kl är 07! Helt otroligt varför händer inte det på mins lediga helger ;)!
Måste verkligen väcka dom snart om vi ska vara i tid till frukost på dagis,
Det är skönt att båda äter frukost på dagis nu.
Dom har båda svårt att äta tidigt på morgnarna. Sådan mor sådana barn... ;)
Skönt att veta att dom startat dagen mätta och belåtna.
I dag ska jag fortsätt min om hängning jag drog i gång i går i butiken. Det har kommit så mycket fint men skulle mamma köpa allt så får hon nog ingen lön hihihi.....
Nej men varför vill inte sessorna vakna vill inte väcka dom det känns så taskigt, men nu måste dom upp ;)

Vill önska dej en fin dag! Och ta väl hand om varandra. Säg något fint som gör din omgivning glad ;) man behöver det i bland.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0