Viken omtumlade dag allt på en gång vi har...

Viken omtumlade dag allt på en gång vi har mycket framför oss och starkast är vi i hopp <3 en lång resa ;) jag kommer finnas där hela vägen de vet DU!!!! Åkte och jobbade 5 timmar passade på att hämta ut min medicin på vägen så nu hoppas vi att det ska göra skillnad så jag får bli mej själv i gen ;) den glada energi knippe till tjej ;) I morgon är ingen vanlig dag i morgon är tildas 1:à inskolnings dag hos dag mamman och hon ser så mycket fram i mot det ;) ska bli kul och jag hoppas så att vi kommer trivas där det är så mycket som måste kännas rätt men det tror jag mår min prinsessa bra mår jag bra <3 Jag borde sovit för länge sen men så mycket att fixa med förbereda packa T;s väska med extra kläder mm.. Men nu är det gjort och nu är det sängen nya friska tag i morgon det är inte förrän du nått botten du hittar upp sluta aldrig tro tvivla aldrig med vilja och lite jävla annama fixar du allt <3 kramis på er



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0