Åååå less på strul !

Jaha nog med att natten varit dålig.
Då ska dagen börja med ett kaos och inferno suck!! Kommer för sent till dagmamma, tur T han med till bibblan ändå ;)....
Sen ringer min älskade sambo med ett ike glatt besked sitter fast på jobb som kan ta hela natten eventuellt suck jag som ska infinna mej på jobbet kl 16 har två kids ingen barnvakt. och självklart torsdag Tilda går på gympa till 16:15 vem ska hämta henne suck!!! Om jag kunde trolla eller klona mej försöker räka till. en bra mamma, en bra sambo ,en bra arbetskompis !!!! Om jag endå hade någon HÄR som kunde låna min prinsessor någon timme men Nej!!!
Åå i bland saknar jag att ha min familj närmare då man behöver någon att luta sig i mot. Att bara kunna komma över och fika och umgås en vanlig vardags kväll, nog att titta på halv åtta oss mej och fälla skit kul Kommentarer med ;) men 36 mil blir lite för långt.
Nu har snart hela morgon gått ingen barnvakt än, ingen som kan hoppa in för mej suck jan ju inte lämna kidsen hemma direkt hahaha.... Att ha dom med är inte alternativ... Vilket kaos;(
Är på dåligt humör i dag inget går min väg denna dag tar vi bort från kalendern och tar fredag redan i dag tycker jag, vi dag drömmer lite om man endå satt i bilen på väg till familjen allt ca packat å klart, glada barn som räknat dagarna;) åååå vad jag saknar dom men i morgon då får vi äntligen rå om dom <3



Kommentarer
Anonym

Önskar att jag kunde hjälpa dig gumman, men det tar för lång tid att åka ner till dig nu.Hoppas att det löste sig .Kram mor

2011-09-29 @ 18:17:28


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0