Timmar som kändes som dagar

Pust!!! Nu ligger jag utslagen på soffan. Dagen har varit otroligt jobbig ren ovisshet kan göra ett kontroll freak som mej sååå rädd !!! Efter timmar ringde äntligen telen med glädjande besked och jag och barnen har fått krama om han <3 tack fam Hegebrandt/ Ohlsson för att jag och mina nerver fick hänga hos er i dag ;)
Känns otroligt tomt här hemma och väldigt ensam tur jag har barnen, dom får nog fuska och fylla ut andra säng halvan i natt <3
Har fått i mej lite middag och nu är det sov dags snart spännings huvudvärken börjar komma så bäst att dra täcket över huvudet. Med det vill jag säga
att jag är evigt tacksam för livet <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0