Oj här sprang dagarna förbi ;) det har var...

img_5623 (MMS)

Oj här sprang dagarna förbi ;) det har varit en hektisk vecka. Inte minst dag D ! C kom hem i fredags underbart och mår bra <3  Tack våran underbara familj och vänner som funnits där för oss och varit så stötande det uppskattas enormt <3  Tusen tack mamma och stig för att ni varit här med oss i helgen det betyder så mycket <3  all kärlek till er ;)  Har jobbat också mitt i allt och det har  gott bra ;) i morgon är det måndag i gen en ny givande vecka.  Jag har så mycket jag skulle vilja berätta för dej! Men är Alldeles för hänförd av vad som komma skall <3  Jag vill så gärna att du ska få hänga med mej i denna underbara tid och ge mej tips och idéer. Men har ännu inte bestämt än om jag vill skriva här på den öppna bloggen eller om jag ska lösen skydda den hum ge mej feedbeck. Vad tycker du ?  får ta någon  dags betänketid och se vad ni säger ;) <3..... Söndag var det ja! Jobbat förmiddag, vinkat av mamma och stig. Sen begav vi oss ut på en promis, stannade till i en ny lekpark där vi lekte en stund, Där kommer vi spendera mycket tid med kidsen i vinter grill korv och åka pulka ;)  Det var riktigt kallt så vi gick hem och myste, Goa Moa tittade in på kaffe så blev en GOFIKA med mois och massa girl talk. Vilken underbar helg <3  I morgon nalkas hård träning i gen efter en tid med bara PW, samt joggning turer pga mina dåliga världen. Men i morgon smäller det nu ska kroppen komma i trim all in ;)  Nehe borde väl sova så här dags,  Med det säger jag natt natt.... Kramisar



Kommentarer
Malin

jag vill ju veta!!!!=)

2011-10-12 @ 19:07:41
URL: http://amandahampus.blogg.se/
Rebecca

Härligt med en som vågar träda fram hi hi statestiken avslöjar att ni är många som läst inlägget ;) snart kommer så mycket planerig och ni kommer få hänga med mej <3 kom i gen nu mallan börja upp date you blogg vi vill hänga med dej å maggen <3

2011-10-12 @ 19:57:44
URL: http://rebeccahook.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0