Med kloka ord säger jag go natt

Go kväll!
Blev en pyssel dag,fixat en del här hemma, Hämtat å lämnat tildis. Haft middags besök tråkigt att äta själv på kvällarna när C jobbar!
Tack för sällskapet ;)
Trött som få och i morgon är det upp och hoppa tidigt. Ska på föräldragrupps möte, ska bli intressant :) sen är det personal möte på kvällen full späckad dag med andra ord!! Ska klämma in lite handling på schemat också ;)
................................................................
I dag hade vi här hemma ett roligt samtals ämne, Jo just det att vi kom fram till att vi har det väldigt bra och känner oss nöjda med livet och dom insatser vi gör;) och just i denna diskussion säger C jag läste en rätt kul sak i dag, jo just att alla måste hävda sig hur lyckliga alla är, hur bra allt är. Men i själva verket är det en fasad och hopp om att andra ska tro det, man ser dom, man hör dom, man läser om dom, jag tror skarpt på det att så är det nog. För ingen vill hade sämre än den andra. Nej man ska kunna va sig själv,med vad de innebär. Det mår man bäst av.
Jag är inte perfekt, jag har brister. Men jag kan ärligt säga att jag har det bra och är lycklig med ett gott hjärta <3

I bland tänker jag mer dagar än andra. Har tänkt mycket sista tiden. Och det har nog och göra med allt som komna skall i våran familj. Att man ska vara tacksam man ska inte vara lång synt, vi gör alla fel i bland. Älska glömma och förlåta!!! Jag tror man blir mer och mer så med åren att man mognar och inser mycket och att livet kan ta slut för fort!!
Nog med kloka ord jag borde sova för länge sedan natt natt zzzzzz<3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0