Måndag

Ja då va det måndag i gen ! Jag har bara måndag och fredag i min kalender ;) vad har du ??
Förstår inte själv vart dagarna, månaderna tar vägen helt ofarbart! I morgon är det november.. Och snart börjar C jobba i gen. Fy med blandade känslor är ju så rädd om han ! Och det har varit lite mysigt att ha någon att ta långa morgon promenader med, hämtat och lämnar T med du vet.. Nu är det vardag i gen snart skönt det också!!

Nu sitter vi på tåget hem. Och barnen är underbara dom sover båda två hur är det möjligt ? Att vara så snälla <3 KäRlEk<3

Sitter och försöker planera morgon dagen!
•Ringa ett gäng samtal som jag skjutit på !
•Storhandla
•present jakt
•mm

Ps: vill ha snö nu! Vill inte ni ?

Kram på er



Kommentarer
Conny

Vad finna dom e mina älskade barn

2011-10-31 @ 17:44:06
mor

Saknar er JÄTTE mycket !

2011-10-31 @ 22:52:17


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0