Hej på dej ;)

Jaha då va det redan tisdag ;)
Söndagen sprang i väg på
Mässa vilken härlig dag massa härliga glada kunder så ska det vara ;) väl hemma deckade jag av trötthet, benen värkte och huvudet dånade...
Måndag blev hemma i trädgården, först lång promis med C och Moa ;) sen höst städade vi tomten och förrådet så nu kan snön komma ;)
Kvällen överraskade brudarna att komma över på middag alltid lika kul med spontanitet <3 så vi käkade middag och brudarna sov över tog lång kvälls promis och snacka skit, såg mitt feta syrianska bröllop herre Gud va vi skratta ;)

Tisdag och jobb på gång i dag börjar jag kl 12 full ös här är vi inte lediga och ligger i soffan och jäser ska man komma någon vart så måste man kämpa inget som serveras på guld fat i dag!
Betar av distrikt sköterskan så nu blir det kaffe innan jag måste åka ;) hörs snart i gen ....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0