Här är det tomt må du tro!!!

Första gången jag är själv helt själv på 3 år helt sjukt va ensam man känner sig utan familjen ångrar inte 1 min att jag skaffade min familj tidigt <3 obeskrivlig kärlek <3
I går
Hade jag världens sötaste unge på besök och hans mamma viljen underbar människa hon ge så mycket glädje och hon förstår allt ;) så glad att jag får skryta om att han en sån bra vän <3 På kvällen tog jag familjen med mej och åkte torsdags nys med lugna favoriter ;)
Såg Sara varga super skoj och massa bra erbjudande !! Väl hemma somnade barnen i vaggat och jag också!

Så blev det fredag!!
Och fredags mys Um med mej själv som sagt. Konstig känsla àtt bara ha mej själv i 1:à hand. Drog och tränade, sen till jobbet och nu ska jag sätta på viner puckarna. Innan jag drar till Dalarna på söndag för en veckas semester med familjen när och kära <3 ska bli underbart ;0)
Dom tre smurfarna är ju redan där och har det bra... Så är det bär man är en arbetsoman som älskar jobbet hihi..
Bäst att göra klart det jag höll på med hörs senare. Sköt om dej finna du....



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0