Pepparkaks bak ;)

Först vill jag tacka för alla fina kommentarer som kommer in blir så glad;) <3 och att min blogg är fin tusen tack i kväll ska jag ut och surfa runt hos er <3 ska bli kul ;)
I dag har vi tagit två lång promisar. Lämnat och hämtat T. Bakat pepparkakor hela familjen så mysigt. Rakarns Att jag va så kladdig om händerna så inget bild bevis på Connys jul hjärtan ;) <3 sen kastade jag och tjejerna oss i badet och C röjde undan middagen! Nu ligger T i sängen helt slut! så tidig säng för kidsen i kväll <3

Apropå inget hihi..
Har jag blivit en riktig dörr shoppare ;)
Ja men dom är ju så go och glada kidsen som ringer på dörren. Föra  vecka köpte jag kakor fast vi inte ens äter de. Men va fan grabbarna ville ju på fotbolls läger..-Kom i gen morsan ;) så det blev det ju så klart 1 burk ok jag hejdade mej, I dag blev jag med strumpor för 200 spänn ok skrik inte rätt ut det är säkert super kvalité och tjejerna från dans skolan skulle på läger. Undra vad nästa blir..
Va tusan man är ju mamma snart står min kids och knackar dörr för sin  föreningen..
Så kom i gen den här veckan har jag varit prakt morsan ;) handlat av kidsen, bakat, mm ;)
Nu tog jag 10 min för mej själv här hos er. Nu ska jag brygga te Inge kaffe i kväll. Räknade 1000-tals får i natt hihi...
Sen ska jag döö glo på tv i lugn och ro! I kväll ska jag ta tag i att skriva om allt kring babyproffsen och det helt ofattbar samtalet jag fick. Men först ska À sova Annas sticker hon gärna in ett vrål eller två <3 hörs om sen stud...
Och än en gång tack för alla finna kommentarer kära du <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0