Måndag delux <3

Vaknade pigg för första gången på 1 år känns det som ;) vet inte vad som hänt ;) det kan väl inte ta 4 månader för Järn och sink att få mej må bättre nu ? Ska och lämna prover någon dag här och se om jag kan frisk förklaras från anemin ? ! Hoppas det ;) så jag får börja träna ordentlig i gen känns som om jag små tränat lite då och då men inte riktigt haft någon rutin !! Men det blir de ändring på snart ;)
Så måndagen började strålande ;) vågen står still och det är jag tacksam för efter allt snask som varit denna månad och inte hade jag grinat blod av 1,5 upp heller ;) känns skönt i allafall att vågen stannat. Nu fyra kg under målvikten och jag är jätte nöjd men Inge mer tack !! Att nu hålla en stabil vikt och må bra är mitt motta... Nej tack till åter fall av fröken svullo !!!! Kommer aldrig hända i gen de lovar jag...
Lämnade T sen blev det pw en sväng runt V-Tuna , och ner på byn;) lämna och låna om lite böcker åt T, så glad att hon älskar att läsa sagor vi har börjat öva bokstäver och meningar hemma hon e duktig stolta är vi över dej T <3
Jag och aggan tog lunch på favo fiket alltid lika trevliga och mysigt är det här också ;)
Nu ska vi titta in i lite butiker på vägen hem. Sen är det snart dags att hämta T i gen. I dag bet det lite i kinderna kalllllt!
Aggan är fortfarande dålig så jobbigt för henne som om hon inte hade nog så åkte hon på öron inflammation på det också :(
Ne nu somnade sessan i vagnen. Dags att klä på sig och ge sig uti kylan då ;)
Många vinter kramar från Oss <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0