BVC

Började dagen med att lämna T, sen var det dags för BVC hade inte varit där på 4,5 månader så va lite nervös! Man är ju mamma och känner på sig,
Vilket jag hade rätt i!
Agnes hade inte gått upp och hamnade längst ned på kurvan ;( vilket inte känns något vidare. Den sista tiden har hon hostat mycket och haft en svälld körtel som vi egentligen inte oroat oss för så mycket. Men nu är vi remitterade till barn och hälso docktorn för att se om dessa tre saker gör att sessan inte jan gå upp i vikt pga infektioner/ Virus
Lilla hjärtat känns Inge roligt alls!!!

Nu hoppas vi på en snabb remis och att vi får komma så fort så möjligt....
Men vi kämpar vidare med smör i maten och natt äta så
Nu måste jag börja om i gen upp på nätterna. Allt för dej mitt hjärta <3

Dagen spenderade vi med lång promis på landet ;) kaffe och trevligt sällskap!

Sen hämta T, lagade middag, sen låg vi hela familjen framför bompa mysigt med en helt fri vardag kväll då inget var bestämt onsdags mys <3
Nu sover stora sessan söt för att ladda för morgon dagens gympa ;)
Lite kämpigt är det att få lillan att komma till ro;(
Nåja...
Nu gör vi natt här ny tag i morgon ;) helg vankas <3



Kommentarer
mor

Finaste bilden ,underbaraste ungar.

Kommer på fredag och kramar mina ÄLSKLINGAR...

2011-11-16 @ 21:51:06


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0