FREDAG <3

Fredag härligt man blir alltid glad av fredagar :)
morgonen började stressigt mamma ringde ner mej till tandis fått ett åter bud så jag kastade mej i bilen och fick mina tänder fixade lovely känns så skönt då e dom fixsade ett 1 år till :)
sen åkte jag direckt till min frisör hon e grym fick mina grå hår att försvinna och en frisyr till begravningen stressade hem bytte om och åkte för en fin stund och ett vackert farväl va en fin person..
Efter sen hektisk förmiddag tag vi det lungt avnjöt en god oxfile och ett par glas vitt :)
nu ville jag bara skriva några rader till er och sedan mysa ned mej i sängen och vakna pigg i morgon
Bilder säger mer än ord lämnar ett av tryck <3 KÄRLEK <3 glöm aldrig vad någon betyder för dej visa de ofta och ta hand om dom som står dej kär du vet alldrig när du förlorar dom!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0