Ikea

Måndag härligt!!

blev ikea med carro lite shopping
servetter till Agnes dop nytt badrums skåp och massa mer en hel del faktiskt men bara bra att ha och måste saker ;)
Sen va det BCV Agnes 2 månaders kontroll jo jag skojar inte hon blir två månader på lördag helt galet jag säger ju att tiden går fort :) hon hade växst och hon mår som en prinsessa härligt <3
efter bvc tog vi en snabb lunch på stinsen sen va det dags att hämta Tilda på dagis och hem och kasta i hopp middag till oss och fixa i ordning allt för farmor och gammel mormor kom och passade trollen medans jag tänade och C jobbade kväll tusen tack för hjälpen :)
blev en tidig säng gång efter gymmet så trött det tog nog på krafterna ikea hahahahah....
<3

Idag har jag inte gjort något alls om jag ska vara ärlig rätt skönt att ha sånna dagar oxo det behöver jag in min fart fyllda vardag :)
tvättat diskat och en massa kaffe har jag i allafall gjort.
Nu sover min troll ungar och jag fick chansen att skriva lite till er :)
Ikväll ska jag åka och hälsa på en vän och hennes lilla Tjej som ligger på sjukhus så tråkigt att man ska behöva göra det med så här små pärlor men nu e hon i goda händer och vi hoppasa mede hela mamma hjärtat att dom hittar en bra lösning på hennes problem... ska bli skönt att få åka ditt i kväll och bara krama om dom en stund :)
innan tänkte jag försöka hinna koka i hopp middag till bästa sambon och tilda och hennes söta Bästis Tindra och hennes pappa kommer och leker här ska bli så kul att dom kommer tilda saknar tindra så mycket dom har kanppt setts på två månader :( men i kväll blir det lek för dom smååå:)
ska även fixa lite småt med sofie inför Edwins dop lill plutten ska döpas nu på lördag ska bli så kul och jag har även fått äran att bli hans gudmor så härligt det värmer i hjärtat att få den stora äran <3 ne nu ropar min trollet mat med stora bokstäver !!! ses på återsende <3


mina tjejer <3


min lille guldklimp till gudson på lördag döps han <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0