vilkent väder vi fick !

hallå i regnet i dag fick mina skönheter komma till pass i det rusk :) men endå ganska skönt att det regnar ur lite! jobbat rätt mycket folk i dag och en massa förberedelser inför rean som starta i morgon efter jobbet hämtade jag familjen och grannen och vänner så bjöd jag på kina mummms va sugen på något enkelt i dag vart en sen kväll i går moa och johanna kom upp drack lite vin jätte mysigt blev en massa tjej snack till kl 03:00 så va rätt trött i morse men vad gör det :) när man har roligt står tiden still ahahahahahaha.....
tro vad jag och  PRINSESSORNA ska hitta på i morgon en massa bussssss så lite vackert väder hade ju inte varit fel !! nej nu e det dags att koka en kopp te sen sova e sjukt trött efter denna härliga helg med jobb och massa skoj med fantastiska människor !! natt natt sweet hart


Kommentarer
erika

snygga stövlar;)

2011-06-20 @ 11:31:53
URL: http://elvismammans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0