Trött som få men fick sov morgon mysigt Ti...

img_3624 (MMS)

Trött som få men fick sov morgon mysigt Tilda rusade upp för att väcka morbror han hade ju lovat lek och glass hela dagen så efter frukosten gav vi oss i väg en snabb lunch på stinsen och en jacka inköpt till morbror. jag gav mej på att  prova ett par jeans  för första gången efter min vikt nedgång  och de var en härlig känsla att efter två barn få på mej ett  par 27:or / 28:or i gen jag inte annat än vara STÅLT ;) ;) så resten av dagen har jag gått med ett leende på läpparna ;) vi åkte till mullemek och lekte och sen vinkade vi av morbror tack morbror för en mysig dag <3 väl hemma va båda tjejerna trötta så då fick jag tid för en STOR kopp kaffe och en massa packande ;) nu ligger hela familjen i sängen helt färdiga ;) i morgon är tildas sista dag på dagis de skall firas med glass ;) men svider ögonen sov gott Big love !



Kommentarer
Anonym

Grattis .jätte snygga jeans.kram mor

2011-06-15 @ 23:05:27
Anonym

Grattis .jätte snygga jeans.kram mor

2011-06-15 @ 23:06:22
erika

du är så fin, shit va snygg du är;) får jag skriva så hihihih. du har nått ditt mål o det finns kansek hopp för mig också tji tji. jag vill gärna åka till mulle meck kan inte vi göra d någon dag;)

2011-06-15 @ 23:12:59
URL: http://elvismammans.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0