Lunch date och shopping :)

Hej alla glada i går hade jag och barnen lunch date på oliv house jätte mysigt med erika :) sen gick vi och hämtade elvis på dagis å tog en fika så barnen fick leka jätte kul tilda ville inte gå hem då vi väl skulle tog bussen hem sen gick jag och hämtade bilen i bredden och tog en sväng till sollentuna c möte carro och åt middag och shoppade lite eller lite blev vist en hel del 2 par skor och massa finnt till garderoben allt jag har sitter som påsar det e nakdelen med viktned gång men posetivt med en massa nytt hade inte ett par byxor som inte ramlade av när man gick skratt :) hämtade upp conny på vägen hem han jobbar en hel del så duktig allt för oss :) så ett tag har vi jobbat om varandra men nu e det äntligen dags för lite semester :) insåg oxo i går att det är ynka 6 dagar kvar vi bor här åååå de ska bli så härligt att säga baye baye Rotebro men det känns att lämna alla underbara människor vi har runt oss här men som sakt vi kommer ses ofta endå :) ni vet att dörren alltid e öppen för er !! ja ha laddar ni oxo inför midsommar ?? de gör vi vill jag lova vi har turen att ha alla härliga vänner med oss och en massa god sill å lekar :) ps: jag ska fuska med färsk potatis om jag längtar :)
I dag har jag och mina små troll packat städat och lekt i parken en stund innan lägdags! nu tog jag mej tid att skriva till er skönt med lite vila :) fixade lite bilder på mina nya guld korn i garderoben


kiss kiss <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0