Äkta vänskap rostar aldrig !  I dag vinkad...

img_4221 (MMS)

Äkta vänskap rostar aldrig !  I dag vinkade jag hej då till min stora tjej som åkte på semester en vecka med mormor å morfar å det sved i hela mamma hjärtat då hon tog sin rullväska och vinkade å kastade släng  kyssar till mej. Själv stod jag där snörvlande å vinkade för glatta livet fy så jobbigt ! Men hon va bara glad egen tid med mormor å morfar yes <3 hemma fixa å plockade jag som varje dag hi hi Agnes sov mest hela dagen lilla snuttan va slut efter helgens bravader :) eftermiddagen kom bror, tog en fika å hus vandring! Johanna va oxo över med lunch å drack kaffe tack vännen ! ;) sen va det dags för handling å grillning i vänners lag jätte mysigt har inte träffats på ett tag å det va såå mysigt att dom kom över vi åt å prata massor det måste snart göras om i gen <3 nu är det sova dags men för tomt i sängen ingen Tilda att hålla om hur ska detta gå ger det ett försök i alla fall natt natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0