Trött på att bloggen strular går inte att ...

img_8917 (MMS)

Trött på att bloggen strular går inte att lägga upp bilder inläggen jag lagt in försvinner åå vad trött man blir! Fredagen blev det handling tog en sväng till stinsen och unnade oss lite nytt till höst garderoben ;) sen blev det Ica och hem och baka Västerbotten paj samt kladdkaka allt baye Lchf ;) sen svimmade hela familjen i säng kl 22 <3  Lördagen vaknade jag va att jobbet sökt mej och ville ha in mej ett par tummar jag som hade mer än fullt upp redan med packade väskan åkte och tränade och sen direkt till jobbet. Väl hemma efter allt + extra handling de jag glömde :) så var det bara att fixa de sista till kräftkalaset ;) och himlen sprack upp till gästerna anlände och kvällen blev lyckad <3 tack alla  <3  Söndagen spenderad vi hemma skönt gjorde bara en kort tur till rusta och handlade lite sen tog vi en söndags tur å tittade på vackra hus och torp längst grus vägarna här om kring ;)  Måndagen sprang för bi. Träning handling matlagning och en massa bus tildas morfar har kommit och det är till t:s stora lycka hon blev helt galen av lycka <3 och på fredag kommer mormor å morbror oxo ;) vilken kanon vecka för oss en massa mys å kärlek <3 kan man må bättre <3  I dag startade Tilda och morfar dagen med en skogs picknick ;) och var borta i 2 timmar trodde nästan dom gott vilse då dom kom hem helt utmatade satt dom å tittade bompa tills det blev dags att åka till Arlanda med morfar men han kommer hit i gen på fredag ;) sen åkte vi och fikade med Sofie å barnen ;) och träffade oxo Anna jätte kul å se er ;) sen drog jag och Sofie och tränade ett härligt pass kände mej rätt mör i dag och Sofie du ska va STÅLT bra jobbat ! Nu ligger vi i sängen och läst natt saga för mina troll som somnade efter två sagor nu är det dags att hängs tvätt och packa väskan för våran lunch utflykt i morgon, natt natt <3



Kommentarer
Anonym

Tilda är det söööötaste .kram mamma

2011-08-24 @ 18:48:29


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0