Myspys dag med kidsen bara en massa lek ;)...

img_7555 (MMS)

Myspys dag med kidsen bara en massa lek ;) och lite fix känns som om jag inte gör annat än fixar här hemma men det är nog så här att ha hus att man alltid ser något man vill fixa ;) inväntade Conny sen blev det storhandling och leksaks affären ja det är klart man får beröm och belöning när toa träningen går som smort hon är såå duktig mamma är stolt över dej min Lotta ;) tog Big baby på en gång skulle ditt och hämta ett låne chassi mitt e det något galet med men det fixar dom kommer få ett nytt ;) så tacksam för deras hjälpsamhet och service kommer handla allt där härdan efter ;) så nu har vi låne chassi ser lite mysko ut för det är i silver och resten av vagnens svart och turkos men det är bara tillfällig och JA jag är rätt petig ;)!! Nu har vi haft kvälls mys och båda barnen somnade som stockar så mysigt när dom somnar i intill så man får bära dom i säng ;) I morgon får vi veta när T börjar hos dagmamman ;) det ser hon så mycket fram i mot !! Då va denna dag slut och jag e döööö trött sova är nog det min kropp behöver;) natt natt på er bättre uppdate i morgon !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0