I morgon är det fredag härligt älskat fred...

img_8664 (MMS)

I morgon är det fredag härligt älskat fredagar det är något speciellt <3 och då är hela familjen samlad ;) I dag blev det mest bak och fix i för lördagens kräftskiva jag har pysslat med att återvinna har gjort ljus lyktor till festen ;)  bakat och testat lite lchf det är grymt kul ! Skrivit inköps listan till i morgon så allt e förberett älskar att ha års IBF och reda på torpet hi hi ;p efter middagen  kände jag mej så tränings sugen så det blev ett pass i dag i gen blev vist 4 pass denna vecka ja ja. Det är så skönt att vara i gång i gen efter semestern ;) men nu lockar sängen måste jag säga <3 tar och kryper med med mina hjärtan <3 natt natt på er puss !!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0