Lyx fredag

Fredag ;) ;)
Skönt båda kidsen hemma massa mys med andra ord <3 vi kikade i gång dagen med lek,frukost,och mys till bompa ;) jag har fått två morgon trötta döttrar som gärna sover till kl 9 varje dag och somnar kl 20 helt otrolig lyxigt ;) så jag till och med sov bort min viktiga läkar tid ;( typiskt men fick tid på måndag så jag hoppas att jag överlever helgen... Tur jag har sambo och kids som håller nej i gång ;)
I eftermiddag åker vi till faster på fika och julklapps bytte hon ringde i går!
Så nu blir det av.
Lördag består av jobb för både C och mej så kidsen roar farmor och farfar 5 Timmar på dagen..
Nästa vecka har vi turen att ha pappa C hemma dagtid och så jobbar han efter kl 18 hur lyxigt är inte det då behöver inte T gå varje dag hos D mamman utan vi kan gå till parken grilla korv och leka ;) ska bli super!
;)
Nu sover trollen båda två nästan T lurar lite efter lunchen !!

Tro vad jag ska hitta på allt är städa,tvättat, kanske fortsätta planera
Och skriva inköpslista. Dagarna rusar i väg och det börjar dra i hopp sig mindre än 5 månader,
I onsdags fann jag äntligen klänningen jag letat efter och den är precis så som jag tänkt mig hade inte kunnat bli bättre ;) men allt är långt i från färdigt planerat så bäst att sätta sig på kontoret medan kidsen vilar så jag får något gjort ;) hej på en stund



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0