Trött mössa upp kl 5 för att åka med famil...

img_1691 (MMS)

Trött mössa upp kl 5 för att åka med familjen på marknad i Uppsala ska bli mysigt men måste vakna först mitt morgon humör måste jag jobba på hatar tidiga morgnar aldrig före 07;30 :) Agnes gick upp utan problem med ett leende alltid vid gott mod på morgonen <3 tur tildisen sov hos faster hon hade hatat oss om vi slet upp henne kl 5 hon går aldrig upp före kl 8 det är hennes regel <3 ;) sådan mor sådan dotter!! Nu ska jag sova i bilen till Uppsala hörs i gen då jag vaknat till liv! Ps höst fixat i blomlådorna  med ljung ;) dålig bild mörkt kl 5 på morgon har jag konstaterat ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0