Tisdag

Här går dagarna fort å bloggen har fått vila lite. Jag har haft fullt upp och inte haft någon energie, tycker heler inte att medecinen hjälper särkilt eller så har jag inte ätit den tillräkligt länge för att märka något. Jobbat en hel del oxo så ingen vila dirckt, På jobbet är du full fart alla fyller upp höst/vinter garderoben och att dom gör det på NAME IT kan nog alla förstå så mycket snyggt att jag skulle vilja ta hem det mästa till KIDSEN men måste hejda mej lite hahahha...
några smakisar som kommer locka er att komma och hälsa på oss glada tjejer på name it i bromma


.......................................................................................................................................................................


Jag håller på med Agnes rum för fullt jag har målat tapetserat å nu är det de svåra kvar inredningen!!!
Inte så lätt att bli nöjd det lär nog ta någon dag innan det sitter å jag är nöjd. Men rosa å vit tapet blev det som fond vägg och basen fick bli vit!
Köket har oxo fått sig ett lite lyft ny matta och gardiner tur jag har en mamma som har ider när mina egna tar slut <3 tack mamma det blev toppen å så mysigt nu till Hösten :)
 Ute har jag gjort höst med en del ljung det blev så mysigt å hem trevligt älskar att få ut mina kreaktiva sidor pyssla å lalla runt här hemma :)





........................................................................................................................................................................

I dag har vi bara lulla runt här hemma i hopp om att bli klara med Lill strumpans rum det tar sin tid !!!!
dagarna går lite för fort här hemma det är snart dags att hämta hem T och gå ner på byn och handla lite! sen blir det nog städning här hemma. C jobbar kväll så då måste vi ha något att fördriva tiden med då är nstädning aldrig fel :)
Kram så länge..




Kommentarer
Anonym

Så fint det blev med gardinerna och mattan.Även ute blev det jätte fint.Kram mor

2011-09-27 @ 18:15:43


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0