Härliga torsdag ;) beger mej å barnen mot ...

img_7740 (MMS)

Härliga torsdag ;) beger mej å barnen mot Sollentuna och stinsen för lite lunch ;) å titta runt lite;) sen kan jag åka med C hem ;) går rätt fort från V-Tuna med buss och tåg en då !! 12 min till stationen sen buss på 20 sen tåg på 6 så  från dörren hemma till Sollentuna 38 min jag är inpad ;p !!  En annan sak som förgyllde denna torsdag är att jag efter 8 månader och två graviditeter på 3 år äntligen nåt min mål vikt allt nu är bonus ;) jag är så glad att jag lyckades å jag mår så mycket bättre :0) det är inget skryt utan bara att jag är stolt över mej själv å min prestation!! Nu ska jag njuta av denna underbart regniga men lyckliga dag ;) puss på er  Ps: mamma vi saknar dej massor <3 big love <3



Kommentarer
Anonym

Så klart du ska vara hur stålt som det bara gååår.

Saknar er oxå.Kram mor

2011-09-10 @ 17:07:14


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0