Dagens utflykt ;) tog oss ut i detta regn,...

img_7825 (MMS)

Dagens utflykt ;) tog oss ut i detta regn, tog buss och tåg till Sollentuna möte Sofie och åt lunch och tittade runt lite sen slöt ett gäng glada människor upp och fikade Conny tog med Lucas från dagmamman så va vi alla samlade ;) blev en sväng till big baby för att kolla om dom hade åkpåse till min donki men dom hade inte kommit än ;( men nu vet vi i alla fall att dom kommer ;) Sofie la sin order på donkin då om någon dag e hon med donki oxo underbart ;) i dag fick eddan och Agnes del å det gillar dom sov som två troll sååå söta kussisarn <3 blev film mys kväll hela fam Hegebrandt här hemma  Hur många lingon fins det i världen så underbar film så rörande blev inte ett öga torrt <3 ligger nu i sängen och är bara så lycklig över att vara så lyckligt lottad att ha min underbara familj och alla vi har runt om oss det är kärlek <3 alla borde få ha det så <3 sova för i morgon är det Fredag med stort F och mys i massor och denna helg är jag med min familj å det ser jag sååå mycket fram i mot i helgen får jobbet vila från mej ;0) natt natt !!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0