Dagens outfit.... Härliga fredag <3 här st...

img_1099 (MMS)

Dagens outfit.... Härliga fredag <3 här startade den tidigt strax efter kl 06! Miss pigilin ville inte sova mer så soffmys å Nyhetsmorgon nu kom trötter upp och jag de duschad och klar härligt då ska kidzens kläs sen ska vi premiär gå ner till Hus doktorn tro det eller ej men jag har tagit tag i mitt hår avfall och sök hjälp så nu får vi se vad som sägs !   I går åkte jag och barnen buss å tåg för första gången på 100 år å de vill säga att vi sällan åker kommunalt, möte upp Sofie och lunch datade och tittade runt ;) sen gick vi för att kolla in den nya bugaboon donki å here Gud vilken vagn blev helt såld på den å vågar inte en säga vilket beslut jag tog!!!!   Ps: i dag blir det träning sen av runda fredagen med lite bubbel och Go mat ;) baka en paj som jag ska ta med mej till Moa å Joel i morgon är det kräftor med ett gäng ;) härligt <3 men först måste här jobbas till kl 18! Nehe nu vill Tilda tuss ha frukost bäst att fixa de hörs senare puss å kram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0