Go kväll

Dagen försvann som alla andra dagar då.
Lämnade T och sen begav vi oss till stinsen på jakt efter höst skor till familjen. Dock vågade vi inte begå samma misstag i gen med Tildas skor inte mycket som är godkänt hos henne inte. Möjligt vis någon sko med hello kitty men där går gränsen för mej! Inga Kitty skor och inga som blinkar när man går, måste va det värsta dom kommit på !!! Så jag och C blev ett par skor rikare var ;) men det viktigaste kom med hem så nu fryser inte kidsen i alla fall.. Nu är det bara mössorna kvar ! Så skönt att göra shoppingen klar innan andra ens vaknat. Väl hemma kom mois å Joel på fika och lämnade min låne Dog som ska övernatta hos den här galna familjen..
Lång promis och hämta T om det va kallt burrrrrr!! Blev inne lek för oss.
Kvälls promisen va desto kyligare då bet det i kinderna till och med okey hösten är här jag ger mej....
I dag kom oxo det efterlängtade paketet i brev lådan. Perfekt, Exakt som jag ville ha den lovly <3 ......... check ! Kommer jag drömma om i natt.
Ja om jag skulle göra som resten av familjen sova hummm...
I morgon är det jobb så borde få min skönhets sömn och va på topp i morgon! Natt natt på dej <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0