Dan före dan ;)

Hej kära du. Först vill jag be om ursäkt för dålig upp date men dagarna får så fort när man har roligt ;) Varje dag har bjudit på glada skratt och härligt Umgänge;) i morgon vankas tjejkväll av världs klass med modevisning och bubbel ;) nämde jag fredags lyxxx delux ...
Ska bli super e laddad till tänderna :0)
Mer får ni veta i morgon ;)

Veckan började kanon, vi gav oss på en makeover hela familjen ;)
Själv trodde jag aldrig att jag skulle klippa av mej håret men vist blev en mjuk start och jag jag är mer än nöjd! Tänk att den här underbara människan förstår sig på mej i varje ditalje hon är en underbar vän och gud mor till mina barn ;) Tilda älskade varje minut hos frissan hon halv sov under schamponeringen och ögonen hade behövt tandpetare under klippningen ;) när det väl va pappas stund kom T i sitt essi och tog över frisörs rollen väldigt snabbt så nog har vi en till mini frissa i släkten ;) bra för mamma må ni tro ;)
I morgon är det dags i gen att få lite hjälp med frillan till tjejkvällen ;) då blir det långt i gen ;) sa jag att hon är världens bästa <3
Men i morgon är det fullt schema lunch med mammsen morfar å kidsen, få hjälp med håret , till Clas guld för råd och hjälp med ......
Storhandla mm oj oj sen startar big Night kl 18 ;)
Måste runda av har miljoner av skoj att berätta men en väldigt arg och bestämd 10 månaders som vägrar ge upp här hej på en stund !! Puss



Kommentarer
Michaela

Vad gullig du är, tack vännen!!

2011-10-28 @ 09:25:19


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0