Morgon pw inställd

Ja de fick den bli och jag och Agnes har hållit oss inne med låsta dörrar.. Hönsig som jag är ;(
I morse när jag skulle köra T till dm för vi försovit oss vi brukar ju alltid gå Annas. Hörde vi syren efter syren ett jädrans på drag funderade Inge mer på det lämnade T och åkte hem, väl hemma i gen hörde jag syrener i gen hum måste va något riktigt läskigt tänkte jag. Nå väl Inge mer med det sen har jag en polis helikopter utan för fönstret och poliser i skogen bakom oss får samtidigt ett sms från S om att en maskerad man knivskurit elever på vallentuna gymnasieskola ett sten kast från oss fy skyndar att låsa dörrar. Fy blev fan rädd på riktigt !!!! Tur jag hade en vän i telefonen att stötta mej mot ;)
Så här har det varit en hemsk morgon fy jag tänker bara på tänk om det hade varit mina barn , tänk på dom vilken rädsla, på dom anhöriga det är fruktansvärt!!!!! Vart håller vårt samhälle på att ta vägen... Jag kommer inte släppa blicken från mina troll <3
Sänder en tanke till dom drabbade och anhöriga <3
Nåväl lunch och lite städ och tvätt vips så va kl snart 15 och dags att hämta T..
Blir en sväng till Ikea i dag måste ha en del små saker och värme ljusen är slut katastrof för en pyrroman som mig ps; min mamma är värre hihi <3
På åter seende ska lura i lillan lite lunch om det går kramis!!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0