Intervall <3

Go morgon tisdag ;)!
Natten har varit turbulent 45 min intervaller med Agnes, hon är så dålig ;( länge sedan jag fick gå runt och gunga henne i famnen en hel natt för att hon skulle sova en stund <3 så fort jag slutade gå vaknade hon. Det blev till att räkna steg till slut.
Inte för att va gnällig men lite trött är jag i dag, jag och Agnes tar nog och myser i soffan framför brasan <3 med en kopp lchf varm choklad.....
Men först ska vi köra loppan till dm ;)
I eftermiddag ska vi vara faster lägenhets vakt då hon ska ha hantverkare där så vi passar den ;) men T ska hänga med Farmor på hennes jobb..
Ne nu måste vi åka ned med loppan .. Kramis <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0