Helt slut ;)!!

Måndagen startade med lång pw lämnade T och jädrans vad det kändes med Agnes som extra tyngd i bärselen ;) nu mys frukost/lunch med hjärtat som kom hem på lunch. Sen rullade dagen på i ett rasande tempo, fika gäster, fotograf, kvälls fika gäster i mellan det hämtade jag T hos dagmamman skötte hemma sysslorna, nu är vi helt färdiga. Barnen sover söt <3 helt utmatade av fotograferingen man har ju turen att ha två lins lusar som älskar när det säger klick ;) vill passa på att tacka Thomas som tog sig tid att komma på hem besök för fotograferingen. Är ni ute efter en fotograf för Högtider eller familj foton är han grym lovet att lägga upp hans webb sida här ;)
Vill också tacka Joel och Moa för att ni peppat mej att åka till baka och ta striden mot babyproffsen!! Ps; lovade att berätta, har bara inte hunnit med att skriva till dej i dag ;(
Men i morgon ska jag lovar!!!
Nu sitter jag här och har druckit alldeles för mycket kaffe tusan också... Har nattat sambon som var helt slut efter första dagen på jobbet efter 1 månad hemma med oss!
Jag tror ändå han saknat jobbet lite ;) hihi
Hum vad ska jag nu hitta på 23:30 ;) kanske försöka sova hihi...
Just det det där med att vila med À gick Inge vidare i dag;)
Sov gott nu så hörs vi i morgon pussåkram



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0