Härliga måndag

Måndag härliga måndag ;) Lämnade T. Sen åkte jag och A för att Vinka av Moa och Joel. Lunchade med hjärtat. Bytte strl på skorna ;) sen tog jag och Agnes en fika hos familjen Svensson på landet. Jätte mysigt. Tiden sprang i väg som den alltid gör för mej !! ;) hämta T laga middag, for ner på Ica hämta paket och handla. Nu är sol hatten anländ tur att det bara är dryga 6 månader kvar. Sa jag att allt måste vara perfekt hihi ;) kontroll freak!!
Middagen är intagen och barnen nattade nu är soffan våran. Och jag äger dosan mitt stora feta syrianska bröllop! Oj du här blir det mossilinis ;) hahaha... Nehe nu börjar det!!
Puss å kram

- Ställer mej samma fråga varje gång varför läger man ned så mycket tid på människor som inte gör det tillbaka..!!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0