God morgon

Först vill jag sägs stort grattis till min gudson på 1-årsdagen <3 önskar dej en underbar dag ;)

Här började morgonen med morgon brottning i sängen hela familjen inte en lugn stud här inte ;)

Nu blir det frukost!
Sen beger vi oss ut på lite shopping och lunch <3

I går var det full rulle vi hamnade hos Moa och Joel på kaffe slutade med Ikea och en full packad bil, vilken syn ni skulle sett då Moa klätrade från förarsättet till baksättet ha ha ha.... Vilken dag, middags bjöd dom på också tusen tack hör ni ;)
Sen va det dags Att montera byrå! Har jag sagt hur mycket jag hatar Ikea monterings möbler va fan! Kan det inte finnas en tjänst för att få det monterat och klart ! Ja ja... 1,5 timme senare var det klart. Så nu har C någon stans att ha sina kläder vilket vi upptänkte inte var mycket att stoppa i lådorna! Så nu drar vi och skänker till bättre behövande ;)
En god gärning Check..

Nå väl nu luktar det kaffe och familjen gör frukost, och här ligger jag, så härligt med lite sov morgon <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0