Glögg afton! Tjuv start

Själv går jag runt och är dag vild !!
I kväll ska vi ha glögg afton och i fråga satte vad jag skulle höra i dag hum lite disträ i bland lite mycket i bollen mellan axlarna;) hihi ska bli super mysigt med en tjuv start ;)
Lovade också Thomas webb sida
Www.lagerkranz.se
Titta in hos han. Ska läggs upp några bilder T tagit på våra kidz ;)

TÄKVÄRT
I bland får man sig en tankeställare!! Varför ältar man gammalt ? Varför lever vi inte i nuet. Förlåt och gå vidare. Den enda som mår dåligt är du som ältar, och inte sväljer stoltheten. Alla gör vi fel både med mening och inte mening men det är mänskligt!!!
Förlåt och bestäm sedan hur mycket du själv vill öppna upp livet för den personen. ALLA är värld 1 andra chans.. Något många Bode tänka på...
Vi är alla här för att ta hand om varandra då vi behöver det som mest..
Tänkvärt <3

Nej nu måste jag få ordning på dukning och pepparkakorna ostar mm jag är ju som sagt ett kontroll freak hihi..
Kanske skulle borsta håret och sätta ditt ansiktet också så dom inte tror jag tagit fel på helg hallowen har ju varit!! Kramis



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0