Från och med Du, duddudu...

Här går Oskar Linnros på högsta och fredags middagen e på G... <3
I dag har vi bara haft FREDAGS MYS !! Varit hemma hela dagen pysslat och bara njutit..
Och nu är fredags vinet upphällt fisken i ugnen och en helt underbar familj som inväntar middag ;)
Idol veckofinal och mys i soffan är vad denna kväll bjuder på...
En sak till jag har varit så teknisk i dag installerat skype Um fan vad jag va duktig, så jag och barnen hade en jätte rolig stund vid datorn pratade med kusin Felicia med familj snart kommer dom och hälsar på oss ;) Tilda ville flyga ditt och Pia hit så söta dom e tjejerna...
Njut för varje minut det e ju helg Skål!!!
Önskar dej en härligt helg <3

I morgon är första lördagen på länge jag inte vet vad vi ska göra och det känns så skönt <3 baka lite med T&C kanske ;) vem vet vad morgon dagen har att erbjuda !



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0