En ängel är född

Ja då va vi äntligen på G ;)
Då har vi varit på återvinningen med glas papp mm.. Jo vist har man varit bortskämd med att bo i lägenhet och sluppit! Men nu är det ordning och reda på oss också, va pysslig man blir av att bo i hus ;)
Nu blir det lunch.. Är vrål hungrig!!!

För bara en liten stund sedan såg min bardoms vän sin dotter i ögonen för första gången Stort grattis Matilda och Joakim all lyckönskning <3
Jag mins det ögonblicket med båda mina tjejer det är en obeskrivlig kärlek ...

Ha nu en lika underbar Onsdag som jag nu ;)för jag kommer trampa på moln hela dag av andras välgång kramis <3 big love



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0