Babyproffsen att för akta!!!

Hur började det ? Jo
Vi köpte en syskonvagn till våra troll INTE en billig sådan ska tilläggas där av förväntar man sig service!!!
När vi fick hem den prov körde och använde, upptäckte vi att något inte va som det skulle den kändes skev och ena hjulet voblar väldigt lätt vid rullning ned för vilket inte är OK!!
Vi vänder oss till bp och när vi kommer ditt tittar HON inte ens på vagnen utan säger du får boka tid hos vår verkstad men har ingen tid för en om 2,5 vecka! Hon kladdar ned datum och tid på en lapp och ger oss. Tiden går och jag är inte mer än människa två kids och har ett LIV! Då det väl var dags att lämna in vagnen miss tar jag mej med 1 dag helt mänskligt att sånt händer!! Jag ringer tillbaka ursäktar mej och får all hjälp av en rar tjej i telen vi bokar ny tid på måndagen efter och allt var frid och fröjd tills i söndags morse då En Väldigt upprörd butiks ansvarig ringer mej, och skäller ut mej efter noter! Talar om att jag är ohyfsad frågar om jag gör så här på mitt jobb att inte komma på avtalad tid, hon hotar också mellan meningarna av på hopp att hon kommer debitera mej med 300 kr för detta utebliva möte. Då jag då försöker förklara mej och också fråga sätta deras policys om hon nu vill debitera mej vill jag först och främst ha en boknings bekräftelse där det också står att dom debiterar en vid ett sånt här tillfälle!! Då går människan i taket och hävdar att hon har all rätt att göra det och att så fungerar det hos tandläkaren också och att hon är väldigt upprör på mej över att jag var så dålig människa som beter mej så här... Efter allt detta hittar jag inte längre ord utan känner mej så KRÄNKT och på hoppad. Att jag inte finner ord! Då frågar sätter hon mej om jag hade tänkt dyka upp i morgon eller om jag ska skita i det i gen. Då tappade jag fattningen och blev helt stum. Än en gång hånar hon mej och frågar om jag tänkte dyka upp i morgon??
Då kände jag att NEJ de vill jag verkligen inte, vill inte Sätta min fot hos er i gen någonsin!!! Då får jag till svar bra och en telefon lur i örat...
Då kom tårarna jag är inte den som är den och mej får du inte att gråta för det lilla !
Jag åker till Bromma babyproffs och blir bemöt med ett hej vad kan jag hjälpa dej med ? Jag förklarar att jag vill få kontakt med den som är ansvarig för butikerna. Efter ett lång samtal och all hjälp så frågar hon mej om jag orkar berätta vad som just hänt oss. Och det fick hon, Och jag lovar hon vart arg !! Nu kommer mejlet nå deras konsument ombuds man inom kort !!
Jag söker för eld och hjärta efter annan hjälp..då det visar sig vara mycket komplicerat! Först måste jag kontakta bugaboo själv för att få hjälp med vart jag ska vända mej. Inte så bara de inte!! Och nu känner jag att jag bara måste konfrontera henne och jag förväntar mej en STOR FETT URSÄKT !!! Av henne.. Så i morgon ger vi oss ditt och tar striden vagnen ska lagas och hon ska bete sig som en säljare och agera som en också inte agera som hon gjort det ska hon bli varse om !!!! Fy nu kokar jag i gen. Det här är det värsta jag varit med om inom detta yrke och då har jag själv jobbat inom yrket i 6 år snart.... Det är en skam för deras märke att hon ens existerar i branschen fortfarande!!!!!
Det var det och hur det gick får ni veta i morgon då vi tagit tjuren i hornen !!!!!!!

OBS!!!
Vill varna er andra om ni går i barnvagns tankar eller andra baby artiklar vänder er ABSOLUT inte till BABYPROFFSEN BARKBY!!!!

Nog om detta....
Ha en fortsatt trevlig tisdags kväll <3



Kommentarer
Michaela

stå på dig Rebecca,det här fixar du!

2011-11-08 @ 20:49:04
Emelie Björck

BRA jobbat Rebecca!! Håller tummarna för att tjejen ber om ursäkt, fy vilket sätt att bete sig på. Ser fram emot en fortsättning på detta.... LYCKA TILL!!

Kram

2011-11-08 @ 20:56:49
URL: http://frokenbjorck.blogspot.com


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0