OJ OJ oJ

Oj vad tiden går jag ska vara ärlig jag har varken haft tid eller lust allt blogga. Men nu känner jag att jag ska ta tag i det i gen nu känner jag att jag vill dela med mej. Det har varit mycket som hänt den sista tiden och mycket jag inte velat dela med er fören allt va klart.
Var ska jag börja vi har länge letat efter det rätta bondet  men inte funnit något som känts rätt vi har inte heller velat sälja våran underbara lägehet till vilket pris som helst och skam den som ger sig vi gav allt tid och de var det värt efter ett trettio tal visningar hittade vi hem det där som hade alla våra krav det som vi båda satte foten i dörren och tittade på varandra JA här ska VI BO våran dröm :)
tiden gick och vi kunde inte släppa det och nu kan jag dela detta med er vi har köpt våran dröm helt underbart :)
En ny start ser jag det som så mycket som kommer hända fram över att det känns som om jag har 1000 fjärilar i magen *ler*
jag har även gjort ett lyft i min karriär vill ännu inte säga vad detta är men att jag kommer satsa 100% finns det ingen tvekan om jag e såå pirrig!!
dom senste veckorna har bara sprungit mej förbi med kontrakt skrivningar, Agnes dop, möten, bla bla bla kan hålla på i evigheter skratt :) och nu har man ett schema full spekat och mitt i allt detta ska jag hinna packa med två underbara bar men allt går bara man vill!
men nu är det nog dags att   sova och vakna pigg i morgon, för då blir det en pw på morgonen och sen frissan ;)
natt natt <3 <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0