Måndag !!

I dag e det en dag för vila för min del har jobat in en jäkla massa timmar sen i onsdags till i söndags det har varit jätte kul men intensivt i dag va jag riktigt trött när jag vaknade så jag och Agnes har bara vilat hittils och börjat beta av min TO DO LIST!! äntligen börjar den minska
adressändring Check
flyttanmälan Check
flytt sädning bokad Check 
Flytta tränings kortet Check
Dagis anmälan Check
Jobb shema Check
med mer med mer............
Nu somnade lill sessan så jag passar på att skriva till er ska beta av lite flytt kartongen nu och sen förberda middagen blir lite stressigt i eftermiddag hämta T på dagis hem äta middag åka till gymet samt betala min start till vårruset som går av stapen i morgon sen rusa i väg på sälj kurs i dag e jag nog inte hemma förns 22 trötttttt....
Och som sakt i morgon e det uppladning på förmiddagen sen Våruset kl 19 hejaheja ska bli så kul :)
nej vet du va nu måste jag beta av dom här kartongena som ropar hej på en stund :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0