Jobb dag 1

hej och hå i går tog jag och tjejerna en 5 km pw jätte skönt tur nog så fick vi ingen dusch i det dåliga vädret. gjorde pannkisar till tilda som hon hade med sig i dag på mulle meks lekvärld. så morgon blev lite stressig lämnade T på Dagis som vanligt i sista stund :s sen åkte jag och A till jobbet jätte kul att träffa tjejerna i gen :) 8,5 time gick i ett hast och A har varit som en ängel hela dagen så det blir till att jobba i morgon oxo.
Fredag blir det möte på huvudkontoret spännade och se vad det blir av detta :) helgen blir det pappa helg för mina älsklingar jag jobbar hela helgen ska bli kul med ny öppning :) men välding konstigt att inte umgås hela familjen på helgerna som vi brukar men vi har ju så många helger framöver tillsammans <3  här har vi många bollar i luften just nu och de känns flytten knackar mej i ryggen massa att packa samtidigt som jag försöker få fart på mitt eget lilla project och samtidigt klämma in mina timmar på Name IT och va en Bra mamma och sambo till min familj men dom säger att jag lyckas bra så får väl tro på de och sluta ha för höga krav på mig själv :)  Och just de med krav jag har länge funderat på KRAV !! Krav kan man ha de på en vänskap kan man ställa krav på en vän vad för väntar man sig av en vän ? begär man för mycket av en vän eller är just den vännen kanske inte det du trodde eller förväntade dej att den skulle va ?? ja du vet du/ni?? Jag har lärt mej att man aldrig ska sluta förvåns och jag har nu oxo börja inse att ta vara på dom som är något inte dom som losas vara någon...
ja ta dej en funderare ställer du höga krav på dinna vänner eller ställer dom det på dej det är kvällens fråga!

nu ska jag ta och gå å sova ny dag i morgon med nya krafter natt natt kära du <3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0