mys med mormar och morfar !!

Dagarna bara springer i väg jag hinner verkligen inte uppdatera här varje dag ska bli bättre på de men dagarna går i ett här.
 Torsdagen låg jag i sängen hela dagen vaknade av en sån magvärk så fick lov att ringa hem C gick inte att ta hand om båda trollen själv tur va att han hade möjlighet att komma hem och ta hand om oss det pappa dag för C dom diskad tvättade och ja dom bakade tilda tyckte de va så kul att hon och pappa bakade som pippi :) så ja det finns inte så mycket att säga om torsdagen!!

Fredagen mådde jag mycket bätter så då blev det storhandling C slutade tidigt så skönt så vi han med massa :)
efter handlingen och allt fixs så städade jag av i väntan på sofie så vi kunde åka och träna.
och träning blev det sen hem och och bara mysa med mys middag  nattade kidsen sen blev det oxfile med sallad och bea-sås och ett gott rött jätte skönt med en mys fredag utan måsten :) gick och la oss i bra tid för att va pigga till dag D......

Och lördagen kom som tilda väntat på mormar och morfar hon blev som tokig då hon såg bilen rulla in :)
det blev rena rama julafton som vanligt för tilda när mormor och morfar kommer det blev prinssesklänning snygga jeans och härlig tröja :)  agnes fick super söta leggins med matchande body som mamma bara vela ha till lill-sessan :)  tusen tack mormor och morfar kramar i massor <3 och lek i massor tilda älskar då hon får ha morfar för sig själv dom kan verkligen leka i timmar tills dom dåda dekar av utmattning  *ler* mamma och jag passade på att smitta i väg och shoppa lite till mamma hon hittade vårens snyggaste skor :) själv blev det måste shopping små fixs till dopet och strumpbyxor till tjejerna till kusinens dop :) 
Jag tog oxo ett väldigt jobbigt beslut och tog ett jobbigt farväl av min bästa vän HUA min audi som troget kört mej hitt och ditt suck men med tanke på att familjen har två rätt nya bilar och kombi båda två va någon tvungen att få ny ägare hahhaha så en liet mindre bil får stå på önskelistan fram över !!! det blev oxo Melodifestivalen innan lördagen va slut Tilda tycker de e så kul och vi hejade som bara den på linda och vi fick oxo som vi ville tur det sen blev det sängen !!





Söndagen lämnade mormor och morfar oss som tilda sa 
-mamma dom har lämnat mej 
sötaste tilda hon saknar verkligen dom varje minut dom inte e här <3
vi tog och packade utflykts väskan och begav oss ner till sjön med ett glatt gäng vänner grillade lite korv och bara njöt av friska luften. hem och lagade middag taco kväll med fam hegebrandt  brevid :) alltid lika kul att ha dom här vi åt gott och lirade bingo JA vi har pro kvällar här på söndagar skrattar !! somnade tidigt denna söndag det va nog den friska lufften :)

kramis <3 bjuder på lite bilder från dagarna :)
 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0