Hallå oj blir bara en massa knas på blogg ...

Hallå oj blir bara en massa knas på blogg då jag gör sms inlägg den byter bilder och gör som den vill Inge pli på blogg fy fy ! ! Gör ett sista försök i hopp om att de ska funka ;) oj här bara går dagarna Mesta del av min tid går till flytten men har verkligen försökt att klämma in lite roliga saker i mellan i lördags hade vi en super kul grill fest med våra toppen grannar ;) kvällen blev lång enda in på morgon timmarna ;) söndagen spenderades i butiken och kvällen i soffan ;) inte van att ränna ute enda i på morgon kvisten !! Måndag härlig ny vecka nya utmaningar böjde med utvecklings samtal på dagis alltid lika kul hon e ju toppen våra Tjej ;) det jobbigaste va nog att de var det sista på detta dagis vi har trivts jätte bra och både jag och fröken fick en tår i ögat då kom fram till att torsdag blir Lill strumpans sits dag ;( ;) då ska hon få bjuda på glass det ser hon fram i mot det som är tyngst för henne nu är att läns bästisen men jag tror att med tiden vänjer hon sig men svårt att förklara för sin tre åring!! Efter middagen spenderades med present inköp mat och en sväng till vänner för att lämna post och nycklar vi har varit hus vakt i veckan ;) å så fick jag min efter längtade parfym och massa anat från texfree ;) tusen tack att ni orkade konka allt ;) men nu måste här sovas ny dag i morgon massor på schemat kramis så länge ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0