Oj dagarna försvinner vi packar upp fixar ...

img_3151 (MMS)

Oj dagarna försvinner vi packar upp fixar å donar å njuter ;) det här är livet ! I dag har vi bara varit hemma å fixat haft vänner på middag å massa lek med barnen. Tog en sväng till Vallentuna centrum för lite handling här finns det man behöver Ica systemet Apoteket ha ha ha ;0) Nu ligger jag i min prinsess säng och lyssnar på mina 3 <3:an som snusar söt bredvid     mej så mysigt ska nog ta några timmars sömn jag med i morgon funderar jag på att åka till norrtälje med familjen å titta på bilar men står enda å över väger om jag ska va hemma å pula med de sista! Ne sova på saken natt natt



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0