Hoj hoj vad har hänt med min fiss som sov ...

img_5259 (MMS)

Hoj hoj vad har hänt med min fiss som sov till kl 9 nu sliter hon upp mej kl 6 två dagar i rad behöver jag säga att jag är trött ;) i dag e det jobb i gen öppnar denna helg så någon vekar klocka  behöver jag för viso inte ! Kaffe å soffmys innan jag måste åka. Har packat det mesta nu så det ska väl bara va att åka direkt när jag slutat i dag får jag träffa min lila Lotta hon har haft det toppen berättade hon i telefonen i går mej nog saknar hon mej de vet jag hi hi <3  Fy ser på Nyhetsmorgon  det är fruktansvärt att se dessa svältande barn det tårar sig i ögonen fan mat å vatten borde vara Allas rättighet!! Föra året fick vi bästa julklappen någonsin att med vår julklapp hade vi gett ett barn dom rättigheterna å det är det bästa vad ska man med saker till när man få hjälpa dom som inget har tack än en gång för den julklappen kära bror <3  ta väl hand om varandra livet är så oberäkneligt vi behöver alla någon <3 ha nu en underbar Söndag Big love !!



Kommentarer
Emelie

Hoppas du får en bra dag! =D

2011-07-31 @ 08:54:54
URL: http://emellay.blogg.se/
Rebecca

Tack emmelie desamma får jag önska dej ;0)

2011-07-31 @ 21:01:26


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0