Onsdag

oj måndagen bara försvan satt på ks barnakut från 11-15:30 med en vän och hennes söta lilla tjej som dessvärre inte mår så bra lillpluttan har inte haft det så lätt stackarn <3   Agnes och hon e gämn gammla det skiljer endast 3 dagar så jag lider verkligen med hennes mamma och hennes oro jag önskar dom bara väl gång nu fram över <3 <3 Du vet vart jag finns vännen !!  väl hemma kastade jag i mej en snabb middag pussa familjen och gav mej till gymmet för ett hård pass det va vad jag behövde :) sen va det bara att nanna kudden då jag kom hem :)

Tisdagen ängnade jag & Agnes med bästa sofie vi åkte med min lille gudson till docktorn för allregi provtagning
sen tog åkte vi till edsbeg för att prova ut lite klänningar till bröllopet å hon kommer bli sååå fin <3 jag provade även en helt underbar tärn klänning och där sprang klockan i väg och hämta tildatuss på dagis och hem laga mat städade lite och fixade sen var kvällen redan här så pappa conny och tilda somnade på en gång själv pysslade jag vidaren en stund innan kudden ropade <3

Onsdagen blev lung och skön hemma dag vi myste runt här hemma sofie kom över och vi ängnade dagen runt köksbordet med massa skratt tittade på klänningar dekoratin och allt där till såå mysigt.
Förberede middagen vofflor hade jag lovat familjen så det blev det själv unnade jag mej bönor med falukorv hahaha men de va gott må ni tro ;) sen va det dags för att bytta om och be ge sig till gymmet för ett hård pass och de blev det lovar att vi kännde av det på vägen hem eller vad säger du sofie ? hahahhah.... 
nu har jag äntligen durschat och myst ner mej i soffa och skriver till er medans resten av familjen sover såå söt snart dags för mej oxo ! Go natt och all kärlek till er <3  



                                    MINA 3 HJÄRTAN <3


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0