Mys dag !

HallÅ ja i går vart dagen mint sakt fullendad.
Började med en lätt sov morgon skynda med T till dagis sen åka till V-by för att kolla felet på bilen jag och A åkte ditt och som tur va så var det inget fel utan smutts på en givare pust!! sen va det lunch med anna och saga och sen hem och hämta datan och Tofflan så klart för en mys fika hos anna självaste iphone docktorn så äntligen fick jag tillbaka allt och alla mina nummer i gen så tacksam känner mig hel i gen *ler*  sen kom Älskling med T och skulle stanna hos anna på lite lek och middag medans dom roade sig smet jag i väg på curves och vägde och mätte in mej  det känndes så bra nu har jag uppsatt mål och börjar mitt första pass i morgon känns så skönt så nu kör vi finns inget att förlora och jag har ju med mej tofflan och de känns toppen vi ska nå vår mål med varandras hjälp och de tror jag på !!! efter jag va klar där så var det dags att hämta familjen för läggdags för de små T somnade ovagat stakarn har nog fått tillbaka sin feber i gen suck...
Så morgonen i dag blev lugn T hade mycket riktig febern tillbaka så vi låg i sängen till kl 12 och bara myste till bompa :) nu har frun gjort sina syslor tvätt disk mm... nu en STOR KOPP KAFFE och en titt in här så klart  ses senare.. ha nu en undebar eftermiddag <3


mina <3:an



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

rebeccahook

<3 CONNY <3 TILDA <3 AGNES

RSS 2.0